Aşk, Yepyeni Kalabilen Eski Bir Masaldır. H.HEİNE

11 Ağustos 2011 Perşembe

Sadece Kendime...

Bitmeye yüz tutmuş kalemim
Ve beni sana iten yalnızlıklarım...
Mutlu muyum,olmalı mıyım?
Neden bu kadar yarım kaldım?..
Anıların beni kendine hapsetmeye çalışıyor,
izin vermiyorum.
Dalgınım...

Neye , kime bilmiyorum ama ,
Dilime hakimiyette sıfırım.
Off, ne zaman bir olacağım?
Yorgun bir profil bırakıyorum arkamda istemeden.
'Vayy' demesi gereken dillerin 'vaah!' diyen yakınmalarını işitiyor kulaklarım.
Bu kulaklarımı tırmalayan sesten tek bir yerim inciniyor nedensiz,
Ucuz atlattğımı düşünüp yöneliyorum kendime belli belirsiz.
Asıl acıyan yerimin kalbim olduğunu anladığımda
Geç kalıyorum yaşam mudahelesinde bulunmakta...
Kendimi şanslı saydığım o an'a lanet ediyorum dudak hareketlerimle,
Ve neden sonra zararın pek de hafif olmadığını ,hissediyorum galiba;
Kalbim paramparça!..

Çağla BOZKIR ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder