Aşk, Yepyeni Kalabilen Eski Bir Masaldır. H.HEİNE

25 Ağustos 2011 Perşembe

BENcil bir yazı...

Düşündükçe özünüzden ayrı kalırsınız bazen hani. Kendinize yabancılaştığınız her dakika 'sen' olduğunu sanan ya da senleşen insanlara da garip davranmaya başlarsınız bundan ötürü... Ne kadar tehlikeliymiş oysa...

Ben iyi bir sevgili değilim. Hiç olamadım... Bunu kendime itiraf etmem o kadar güç oldu ki, sonunda başarabildiğime sevinmeli miyim yoksa gerçek yüzümün bu olduğu için üzülmeli miyim kararsızım...

Ben o romantik filmlerden ağlayarak çıkıp, bundan sonra hayatını o yönde değiştirmeye karar alıp sonra gerçekleştiremeyenlerdenim. Ben o güçlü karakterlerin tırnağı bile olamayanlardanım. Hırs nedir, anlamını sözlüklerden bildiğim kadar masallardayım.

Ben asla o az sevip çok üzen  hatunlardan biri olamayacağım.. Hani o çabuk gitmeyi bildiği için iyi bir sevgili olarak kalabilenlerden olamayacağım işte...

Ne yüzüm o kadar güzel, ne ruhum o kadar çirkin ve bencil olamayacak işte...

Ben hiç iyi bir sevgili olmadım... İnsanlara kendimin yapmaya cesaret edemediğim akıllar verdim, onlara takmamayı önerdim. Nedendir bilmem dinlerler beni hep... Ben iyi akıl veririm bu yüzdende kendime kullanacak bir akıl bırakmamış bile olabilirim...

Ben hep o romantik-komedi filmlerinden ağlayarak çıkan zayıf ve gereksiz duygusal olan tiplerdenim, o gülerek iyiymiş ya da huh saçmaymış diyenlerin yanından bile geçemeyeceği , küçük bir kız çocuğu...

Ben, ben, ben... Merhaba işte bu benim...

Güle güle 4. ay, dolu dolu yaşandın ve 5. aya devrettin görevlerini...
kutlu olsun...

5 yorum:

  1. çağla ben senin bu yazını çok beğendim ya ;)

    "Ben iyi akıl veririm bu yüzdende kendime kullanacak bir akıl bırakmamış bile olabilirim.."
    özellikle bu cümle ;)

    YanıtlaSil
  2. :D öyle hissediyorum mervem ya..belki duzelmeye başladığımın göstergesidir farkındalık, ya da umarım (:

    YanıtlaSil
  3. Çağla,çok güzel bir yazı olmuş...tek kelime ile harika...yazılarını heyecanla bekleyecem.arana hoşgeldim:)))

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim Ekrem. Hoşgeldin sayfama . Tatildeydim son gaz devam ederim yazılarıma :)

    StummScream tezatlığı severim :)

    YanıtlaSil