Aşk, Yepyeni Kalabilen Eski Bir Masaldır. H.HEİNE

24 Temmuz 2011 Pazar

Çirkin Ördek Yavrusu

Evet. Gerçeklerin önünde durmak imkansızdır. Bazen gerçekten hayat bu kadar beyaz olmasın istersiniz ve nefesiniz bile bulandırmaya başlar temiz havanızı... Yalanın rengi olmaz... Ama en hafifini kullanmak istersiniz biraz beyazın üzerine. Pembe gibi mesela.

Bugün bir arkadaşıma sorduğum bir soru uzerine  ''aşıksan ne önemi var ki '' demişti.. Haklıydı. Bananeydi insanlardan,onlardan,düşüncelerden ve yorumlardan... O zaman aklıma gelen yeni bi soru var, ne eksikti?
İnsanların büründüğü kıyafetin ne önemi vardı ki? hepimizin büründüğü , hani şu ruhumuzun zarar görmesini engelleyen, içimizin giysisi olan vücudumuz,güzelliğimiz ya da çirkinliğimiz. Ne kadar önemli olabilrdi ki...

Eskiden çok guzel olan insanların çok mutlu olduğunu düşünecek kadar hayalperesttim. Mutluluk o kadar kolay değilmiş demek ki.. Giysiye,büründüğün kılıfa, mala mülke bakmıyormuş demek ki..En azından benim için bu böyle değilmiş. Arkasına saklandığım mutsuzlugumun hafifletici sebepleri değilmiş demekki yanlış düşüncelerim.

Burdan bana bu gerçeği gösteren arkadaşım dodoya selamlarımı gönderiyorum. Sayende aynaya daha az bakıp, önceliklerimin farkına varıyorum... Seviyorum ve kalpten. Bu yuzden önemsiz sorular sormuyorum artık kimseye... Çünkü haklıydın. Ne önemi vardır reelin,duyguların yanında...

Gözümü kaparım gerçeğe, yüreğim açar ellerini hayalimdeki sevgiye... Yaşadığım, yaşatmaya çalıştığım... İçim görür , görmek istediklerini ya da hissettiklerini sadece; ruhumu saran o kılıftan ,o önemsiz deri elbiseden cok daha bağımsızca işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder