Aşk, Yepyeni Kalabilen Eski Bir Masaldır. H.HEİNE

2 Aralık 2010 Perşembe

(=

Aşk nereye kadar... Çok iyi şarkı ya. Bülent Ortaçgili seviyorum. Özellikle bazen beni ifade ettiğini düşünüyorum. Bir de Teoman seslendiriyorsa değmeyin keyfime (:


Garip duygular içinde olmakla birlikte garip de davranıyor olabilirim ama bu benim normal halimdir belkide. Ve bundan emek verdiğim insanların şikayetçi olması hiç işime gelmiyor doğrusu. İçimden dışımdan dön de kendine bak diyorum.


Sağımda solumda gölgeler görüyorum. Ama yalnızım biliyorum ya da bunu hissediyorum zaten. O halde varlığı olmayan kimin gölgesi peşimden gelen? Bazen korkuyorum, bilmiyorumda nerden geldi kimin nesi...


Sanırım herkes bir hayalet sahibi...


Bir de '':)'' bu mesaja çok şaşırdım...Kısmet...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder