Aşk, Yepyeni Kalabilen Eski Bir Masaldır. H.HEİNE

13 Eylül 2014 Cumartesi

Yargılar

Ben yazı yazarım.
Eşime , dostuma, arkadaşıma, sevdiğime...
Hatta bazen sevmediğime bile. O an beni beslemesi önemlidir ya da bir nevi ilham vermesi diyelim. Ama yazdıklarımın yaşadıklarımla paralel tutulup yargılanmasından sıkılıyorum, boğuluyorum bazen.
Diyeceğim o ki, ben bugün yalnızlıktan kusacağımı yazsam kendimden ziyade senden, ondan, yalnızlığın özünden de besleniyor olabilirim. Nitekim bazen de hissettiğim bire-bir odur, ama bundan da kime ne demekten alamıyorum kendimi..
Kısacası azizim yargılanmak ! Yargılanmaktan yorulan zihnim,bunalan kalbim mevcuttur.
Ha şimdi soran gözler, dile gelen sözler olur aslında kim yargıladı bu kızı da kustu bu kadar sıkıntılarını..
İşte en eğleneceğim kısım burası..
Kimse tarafından suratım asılmadı ya da yargılanmadı paragraflarım, şiirlerim...
Henüz.. 
Diyeceğim o ki gerçek olsa da , olmasa da 
Böyle düşünen insanlar olacaksa, olmasın hayatımda.
Ben bunu niye yazdım..
Anlattım ama sanırım yine de anlaşılmadım.
Tek istediğim şey, saklanmamak..
Korkuyorsanız herhangi biriniz, en iyisi bana ilham vermeyiniz !
(gülücük)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder